RestorānS "upe"
jauna vizuālā identitāte

JAUNA VIZUĀLĀ IDENTITĀTE

 
Projekta laikā tika izstrādāts atjaunots un moderns logotips, zīmola grafiskās identitātes vadlīnijas pēc, kurām balstoties atjaunojām arī restorāna ēdienkaršu dizainu, tāpat arī papildinājām sociālo tīklu profilus ar pielāgotiem publikāciju materiāliem. Izveidojām fotosesiju (+)

Izstrādājām uzlīmju dizaina elementus restorāna skatlogiem, lai būtu vienots stils ne tikai sociālo tīklu platformās, bet paša restorāna 

interjera dizainā. 

KAS IR ZĪMOLS UN TĀ VADLĪNIJAS? 

 

Zīmols ir produkta vai uzņēmuma vizuālās identitātes elements, kas veido izmērāmu emocionālu un finansiālu vērtību.

Gluži tāpat kā jūsu personīgā identitāte padara jūs unikālu, arī jūsu zīmola identitāte ir tā, kas jūsu zīmolu atšķir no citiem – zīmola identitāte ir tas, kas ietekmē potenciālo klientu visa pārdošanas procesa laikā. 

 

Zīmola vadlīnijas sevī ietver logotipa pareizu izmantošanu un izvietošanu, pielāgotu krāsu paleti un burtveidolu Jūsu uzņēmumam. 

Pareizi izveidota un konsekventi lietota burtu garnitūra, pielāgota krāsu palete, toņi un individuāla stilistika palīdz aktīvi uzturēt restorāna “Upe” identitāti iespieddarbos, reklāmā, lietišķajā sarakstē, kā arī sociālajos medijos.
 
Zīmola vadlīniju izstrāde ir viena no korporatīvās identitātes pamatsastāvdaļām!

ĒDIENKARŠU DIZAINA IZSTRĀDE &

PIELĀGOŠANA JAUNAI IDENTITĀTEI

RESTORĀNA ĒDIENU IEMŪŽINĀŠANA FOTOGRĀFIJĀS

FOTOGRĀFIJAS NO IDENTITĀTES PIELIETOŠANAS IKDIENĀ

Next Project

Back To Top
Theme Mode